Newsletter   |   Spis Treści   |   Co zabrać w podróż   |   Recenzje   |   Wycieczki  |   Prawo  |   Filmy  |   Współpraca i Reklama  |   O mnie

17 czerwca 2013

Jakie spodenki rowerowe wybrać?


Temat najczęściej poruszany na forach o tematyce rowerowej. Schemat jest zawsze ten sam. Początkujący rowerzysta pyta : "Jakie są najlepsze spodenki rowerowe dla mnie?".
Czasem dorzuci swoje typy znalezione w jakimś sklepie internetowym. Z reguły budżet wynosi 100 zł. Najczęściej takiej osobie poleca się konkretny model spodenek, reklamując go słowami "ja jeżdżę w takich i są ok" (zapewne w imię przysłowia "Każda sroczka swój ogonek chwali"). Ciężko jest również znaleźć porady na temat wyboru wkładki, kroju czy jakości wykonania konkretnych spodenek. Dziś nadszedł czas, aby to zmienić.


Pełna treść :  http://na-rower.com/?p=1525

3 komentarze:

  1. U mnie spodenki F4, niestety nie znam modelu, ale mają czerwoną, wygodną, grubą wkładkę. Nieżelową.

    Siodełko San Marco Blaze.

    Teraz ma się to sprawdzić na dystansie 3500 km.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od lat mam siodełko San Marco SKN i dziwię się, że nie jest już produkowane :(
    Za niewielkie pieniądze (ok. 80 zł) dostawało się siodełko relatywnie lekkie (260 gramów), świetnie wyglądające, a co najważniejsze - bardzo wygodne.
    Każdy kto je widział mówił, że na pewno ciężko się na nim jeździ i tyłek boli, ale mówili tak bo na nim nie jeździli.
    A dodam jeszcze, że jeżdżę w zwykłych spodenkach, bo nigdy nie mogłem przekonać się do wkładki... I jest bardzo dobrze, nawet po kilkuset kilometrach :)

    Teraz widzę San Marco ma w ofercie model Provip, też za nieduże pieniądze, siodełko relatywnie lekkie (jak za taką kasę). Czy wygodne? Trzeba by sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś kupiłem rower, mam nadzieję, że także uda mi się pokonywać tyle km co i wam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.