Newsletter   |   Spis Treści   |   Co zabrać w podróż   |   Recenzje   |   Wycieczki  |   Prawo  |   Filmy  |   Współpraca i Reklama  |   O mnie

11 marca 2013

Wiosna rowerowa w Lidlu + bonus


Już od kilku lat każdej wiosny Lidl wprowadza gazetkę z akcesoriami dla rowerzystów. W tym roku w ofercie pojawią się kurtki softshellowe (wg opinii forumowiczów te zeszłoroczne w ogóle nie oddychają),  kamizelki, koszulki, spodenki, rękawiczki i bielizna. Pojawią się również akcesoria w postaci pompek, dętek, narzędzi, chwytów kierownicy, siodełek, liczników, lampek, koszyków itd. Dla osób, które w tym roku planują zakupy rowerowe w tym sklepie, przygotowałem spis recenzji i testów produktów jakie można tam zakupić. Mam nadzieje, że pomoże wam to wybrać dla siebie wartościowe produkty, unikając kupna kota w worku.

Spis znalezionych recenzji :

Pamiętajcie jednak, że najważniejszy jest zdrowy rozsądek oraz dokładne sprawdzenie jakości wybranego produktu jeszcze przed zakupem (sprawdzenie czy nie ma luźnych szwów, byle jakich połączeń - plastk+metal etc). Ja jadę po kask i okulary, a Wy?



Jako mało radosny bonus zapraszam do przeczytania artykułu na stronie loverower.pl na temat Czemu policja to robi i dlaczego prywatne firmy biorą w tym udział? (zdjęcie poniżej). Jak się z nimi nie zgodzić? Po co nam kask skoro wciska się nam ciemnotę (nota bene całkowicie niezgodną z przepisami ) o zatrzymywaniu się i przepuszczaniu wszystkich dookoła? Wyobrażacie sobie takie jaka afera wybuchła by gdyby zalecenia sprzedano kierowcom samochodów? Przez tydzień o niczym innym nie mówiono by w popularnych stacjach telewizyjnych i stacjach radiowych, a nagłówki gazet krzyczałyby : NIEWYOBRAŻALNY RASIZM NA DRODZE. NAJWIĘKSZA DYSKRYMINACJA OD CZASÓW OBOZÓW ZAGŁADY!  lub KIEROWCO UCIEKAJ Z KRAJU, OD DZIŚ NIE MASZ ŻADNYCH PRAW!
 

Źródło zdjęć : strona sieci lidl

Powyższy post nie był sponsorowany przez  jakiegokolwiek producenta akcesoriów czy odzieży rowerowej.

3 komentarze:

  1. Opinia KGP jest absolutnie skandaliczna. To nic innego jak kolejny już dowód, że nie tylko nie chce im się rozwiązać problemów rowerzystów w Polsce, ale przede wszystkim ich nie rozumieją i nawet nie próbują zrozumieć. W dodatku idiotyzmy te pisane są pod hasłem "W trosce o lepsze jutro" - ciekawe, dla kogo lepsze?

    Mówią, że głupota nie boli, ale czytanie głupot już jak najbardziej może.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do akcesoriów lidlowskich. Zakupiłem bieliznę z serii motocyklowej. Na pierwszy rzut oka naprawdę fajna! Zakupiłem głównie do spania. Tylko, że rozmiarówka zawyżona. Kalesony M były na mnie ok, natomiast koszulkę mogłem wziąć S, bo M-ka jest trochę zbyt luźna (ale minimalnie), rękawy strasznie długie!

    KGP idzie chyba za PKP Intercity, którzy zakaz przewożenia rowerów w pociągach z pełną rezerwacją ogłosili jako "ułatwienie dla rowerzystów". No śmiech na sali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatecznie kupiłem dwa kaski i pompkę, ponieważ okulary w mojej opinii były po prostu beznadziejne...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.